top of page

Mijn wimper routine

Ik laat vandaag zien hoe mijn wimper routine eruitziet.

Dit doe ik alleen bij een speciale gelegenheid , want ik hou meer van naturalbeauty.

Stap 1 Een dag van tevoren voordat ik ga slapen doe ik wat vaseline op mijn wimpers zodat ze de volgende dag langer lijken.

Ik heb pas in de avond vaak een speciale gelegenheid en dan zijn mijn wimpers niet zo lang meer als in de ochtend maar er is nog wel wat over van die lange wimpers.

Stap 2 Ik pak een wimperkrultang en krul allebei mijn wimpers een keer.

Stap 3 Ik pak de mascara en begin niet al te veel op te doen anders krijg je van die kleverige spinnenwebben rond je ogen en dat is echt te lelijk voor woorden.

Dit was mijn wimper routine ik hoop dat je het leuk vond.

My Pick:
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Search By Tag:
Er zijn nog geen tags.
Stay In The Know:
bottom of page